Ростик Анім
Керівництво проекту
- Реєстрація
- 10.09.25
- Повідомлення
- 1
- Реакції
- 0
- Бали
- 1
Розглядаються скарги, які оформлені належним чином згідно з зазначеними правилами створенням теми та за наявності відповідних доказів.
В залежності від суті звернення, ви маєте створити тему скарги суворо за формою.
У змісті теми забороняється:
- Порушення правил форуму UKRAINE GTA https://forum.ukraine-gta.com.ua/threads/Правила-форуму.10164/;
- Звернення не за темою розділу. Технічна підтримка не є ігровою адміністрацією, не є розробниками гри, а окремий відділ, який не впливає на ігрові Role Play процеси;
- Формувати тему від імені третьої особи. Скарга має бути залишена лише від вашого імені та з вашими доказами.
а) Скарга на модерацію Discord серверу(-ів) UKRAINE GTA.
1. Discord сервер(-и): 2. Ім'я та прізвище модератора (якщо невідомо вкажіть JuniperBot): 3. Ваш особистий нікнейм у Discord: 4. Суть звернення: 5. Докази (скріншоти/відео): 6. Дата видачі покарання
б) Скарга на оператора(-ів) технічної підтримки UKRAINE GTA в Telegram боті.
1. Ваш нікнейм у Telegram і посилання на нього у форматі @нікнейм. 2. Номер тікету (шестизначні цифри формату ХХХХХХ): 3. Ім'я та прізвище оператора: 4. Суть звернення: 5. Докази (скріншоти/відео): 6. Дата порушення/блокування створення звернень:
в) Скарга на блокування або обмеження можливості спілкуватись в Telegram чаті «Майстерня розробників | UKRAINE GTA»
1. Нікнейм Telegram акаунту на момент отримання блокування і посилання на нього у форматі @нікнейм: 2. Суть звернення: 3. Докази (скріншоти/відео): 4. Дата видачі блокування:
📑Примітки:
• Відеофіксації приймаються через youtube.com або imgur.com (якщо відеофайл важить до 200 МБ і менше однієї хвилини саме з imgur.com);
• Відеофіксація як доказ більше 5 хвилин і без проміжок часу де і що відбувається (тайм-код) — відмова у розгляді;
• Скріншоти розглядатимуться виключно через сайт imgur.com або вбудовувати у тему звернення, якщо розмір файлу форум дозволяє;
• Всі види скарг розглядатимуться лише у робочі дні (з понеділку по п'ятницю). Скарги, які були подані з п'ятниці вночі на суботу та у вихідні дні, розглядатимуться лише у будні робочі дні, тобто з понеділку;
• Скарги які мають статус «На розгляді» розглядаються до 72 годин (до 3-х робочих днів) у разі якщо ситуація потребуватиме значно більше звичного часу (протягом 24-48 годин);
• Можливі також затримки розгляду скарг під час святкових подій та інших на це причин, які мають статус «Очікування».
В залежності від суті звернення, ви маєте створити тему скарги суворо за формою.
У змісті теми забороняється:
- Порушення правил форуму UKRAINE GTA https://forum.ukraine-gta.com.ua/threads/Правила-форуму.10164/;
- Звернення не за темою розділу. Технічна підтримка не є ігровою адміністрацією, не є розробниками гри, а окремий відділ, який не впливає на ігрові Role Play процеси;
- Формувати тему від імені третьої особи. Скарга має бути залишена лише від вашого імені та з вашими доказами.
а) Скарга на модерацію Discord серверу(-ів) UKRAINE GTA.
1. Discord сервер(-и): 2. Ім'я та прізвище модератора (якщо невідомо вкажіть JuniperBot): 3. Ваш особистий нікнейм у Discord: 4. Суть звернення: 5. Докази (скріншоти/відео): 6. Дата видачі покарання
б) Скарга на оператора(-ів) технічної підтримки UKRAINE GTA в Telegram боті.
1. Ваш нікнейм у Telegram і посилання на нього у форматі @нікнейм. 2. Номер тікету (шестизначні цифри формату ХХХХХХ): 3. Ім'я та прізвище оператора: 4. Суть звернення: 5. Докази (скріншоти/відео): 6. Дата порушення/блокування створення звернень:
в) Скарга на блокування або обмеження можливості спілкуватись в Telegram чаті «Майстерня розробників | UKRAINE GTA»
1. Нікнейм Telegram акаунту на момент отримання блокування і посилання на нього у форматі @нікнейм: 2. Суть звернення: 3. Докази (скріншоти/відео): 4. Дата видачі блокування:
📑Примітки:
• Відеофіксації приймаються через youtube.com або imgur.com (якщо відеофайл важить до 200 МБ і менше однієї хвилини саме з imgur.com);
• Відеофіксація як доказ більше 5 хвилин і без проміжок часу де і що відбувається (тайм-код) — відмова у розгляді;
• Скріншоти розглядатимуться виключно через сайт imgur.com або вбудовувати у тему звернення, якщо розмір файлу форум дозволяє;
• Всі види скарг розглядатимуться лише у робочі дні (з понеділку по п'ятницю). Скарги, які були подані з п'ятниці вночі на суботу та у вихідні дні, розглядатимуться лише у будні робочі дні, тобто з понеділку;
• Скарги які мають статус «На розгляді» розглядаються до 72 годин (до 3-х робочих днів) у разі якщо ситуація потребуватиме значно більше звичного часу (протягом 24-48 годин);
• Можливі також затримки розгляду скарг під час святкових подій та інших на це причин, які мають статус «Очікування».