Важливо Правила подачі теми

Статус
Закрита.

Ростик Анім

Керівництво проекту
Реєстрація
10.09.25
Повідомлення
1
Реакції
0
Бали
1
Розглядаються скарги, які оформлені належним чином згідно з зазначеними правилами створенням теми та за наявності відповідних доказів.
В залежності від суті звернення, ви маєте створити тему скарги суворо за формою.

У змісті теми забороняється:

- Порушення правил форуму UKRAINE GTA https://forum.ukraine-gta.com.ua/threads/Правила-форуму.10164/;
- Звернення не за темою розділу. Технічна підтримка не є ігровою адміністрацією, не є розробниками гри, а окремий відділ, який не впливає на ігрові Role Play процеси;
- Формувати тему від імені третьої особи. Скарга має бути залишена лише від вашого імені та з вашими доказами.

а) Скарга на модерацію Discord серверу(-ів) UKRAINE GTA.

1. Discord сервер(-и): 2. Ім'я та прізвище модератора (якщо невідомо вкажіть JuniperBot): 3. Ваш особистий нікнейм у Discord: 4. Суть звернення: 5. Докази (скріншоти/відео): 6. Дата видачі покарання


б) Скарга на оператора(-ів) технічної підтримки UKRAINE GTA в Telegram боті.

1. Ваш нікнейм у Telegram і посилання на нього у форматі @нікнейм. 2. Номер тікету (шестизначні цифри формату ХХХХХХ): 3. Ім'я та прізвище оператора: 4. Суть звернення: 5. Докази (скріншоти/відео): 6. Дата порушення/блокування створення звернень:


в) Скарга на блокування або обмеження можливості спілкуватись в Telegram чаті «Майстерня розробників | UKRAINE GTA»

1. Нікнейм Telegram акаунту на момент отримання блокування і посилання на нього у форматі @нікнейм: 2. Суть звернення: 3. Докази (скріншоти/відео): 4. Дата видачі блокування:


📑Примітки:

• Відеофіксації приймаються через youtube.com або imgur.com (якщо відеофайл важить до 200 МБ і менше однієї хвилини саме з imgur.com);
• Відеофіксація як доказ більше 5 хвилин і без проміжок часу де і що відбувається (тайм-код) — відмова у розгляді;
• Скріншоти розглядатимуться виключно через сайт imgur.com або вбудовувати у тему звернення, якщо розмір файлу форум дозволяє;

• Всі види скарг розглядатимуться лише у робочі дні (з понеділку по п'ятницю). Скарги, які були подані з п'ятниці вночі на суботу та у вихідні дні, розглядатимуться лише у будні робочі дні, тобто з понеділку;
• Скарги які мають статус «На розгляді» розглядаються до 72 годин (до 3-х робочих днів) у разі якщо ситуація потребуватиме значно більше звичного часу (протягом 24-48 годин);
• Можливі також затримки розгляду скарг під час святкових подій та інших на це причин, які мають статус «Очікування».
 
Статус
Закрита.

Статистика форуму

Теми
109
Повідомлення
116
Користувачі
28
Новий користувач
Adeline_Varans

Хто переглядає цю тему (Усього: 0, Члени: 0, Гості: 0)

Зверху Знизу